Colplay Stockholm 22/8 2009

Åh herre gud!! Det är mitt livs dag, kväll, timmar, minuter, sekunder. Jag har aldrig vart med om något liknande, så sjukt j*vla underbart, jag kan inte beskriva det! Jag som hade lovat mig själv att inte vara pinsam satte igång med tårar, skrik och enorm glädje när de kom in på scenen med Life In Technicolor. Bilder kommer upp lite senare, eftersom det är U som har allihopa. Fick ju inte ta in min systemkamera, vilket var korkat av mig att tro. Sjukligt sur på mig själv att jag tog den och inte min digitalkamera, men några bilder blev det ifrån mobilerna i alla fall.

 
bilder; expressen


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Åh! Var det roligt? :)

har haft match och ikväll ska vi bort på middag.

2009-08-23 @ 14:18:26
URL: http://jessicaaal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå :)

Titta gärna in på min blogg å berätta vad du vill se!

2009-08-23 @ 14:47:34
URL: http://cherryberrytree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0